Küçük Sırlar’a destek geldi

25 Ağu

Milliyet yazarı Sina Koloğlu diziye yapılan eleştirileri abartılı bulduğunu yazdı.

Gençlik dizisine yapılan eleştirileri biraz abartılı buldum. Gerçekten anlamsız. Oturup seyrettim. Okul dizisi değil. Yani ben izlerken böyle işte İstinye Park’ta bol bol örnekleri bulunan genç kızlardan bir demet gördüm. Yok, “Anadolu’daki ne yapar?” diyorlar. Yahu Anadolu’daki magazin programlarını da seyrediyor. Tümden bakacaksak her dizinin, her programın bir ‘ahlak’ kodu yerle bir olmaya hazırdır. “Yok efendim dizimiz eğitici olsun gençlere iyi örnek olsun” diye bakmanın anlamı yok. Haa, ben bu dizideki karakterlerin anlamsız, yersiz, üstünde bile durulmaması gerektiği, dizinin sıradan bir pembe dizi olduğu görüşündeyim. Ama öyle ‘ahlak popülizmi’ yapmanın da bir alemi yok.

Sina Koloğlu – Milliyet

2 Yanıt to “Küçük Sırlar’a destek geldi”

  1. cullen 26 Ağustos 2010 02:56 #

    bu diziyi seviyorum ama bu bölümü hiç örnek bir dizi değil ALllah tan annem görmedi buralarını:)

    • aleyna 15 Aralık 2010 14:18 #

      hele cetle su ayrılsalar ben izlemem bida

Bir Cevap Yazın

